خرید سرور اچ پی

فروش سرور اچ پی

قیمت سرور اچ پی

نمایندگی سرور hp

راهنمای نصب رم اچ پی قیمت سرور :: خرید سرور hp
کانال کانال تلگرام کلیک کنید تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

خرید سرور hp

قیمت سرور اچ پی | فروش سرور اچ پی | خرید سرور اچ پی

خرید سرور hp

قیمت سرور اچ پی | فروش سرور اچ پی | خرید سرور اچ پی

خرید سرور hp


تامین سرور های اچ پی را با ما باشید قیمت سرور اچ پی و فروش سرور اچ پی و خرید سرور اچ پی
فروش سرور
قیمت سرور
خرید سرور
نمانیدگی سرور
سرور اچ پی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
  • ۰
  • ۰

راهنمای نصب رم اچ پی قیمت کامپیوتر


(مربوط به موضوع آموزش نصب رم)

راهنمای نصب رم اچ پی قیمت کامپیوتر

1. کامپیوتر خود را خاموش کرده و درب Case را باز کنید. سپس Case را طوری قرار دهید که بتوانید به راحتی به قسمت های داخلی سیستم دسترسی داشته باشید. اگر یک کامپیوتر دسکتاپ دارید، با قرار دادن Case در قسمت کناریش راحت تر می توانید ماژولهای RAM را نصب کنید (در حالت خوابیده). ولی اگر قصد نصب رم اچ پی قیمت روی نوت بوک دارید، به دنبال پنلی در قسمت رم اچ پی قیمت  پایینی دستگاه بگردید که با یک یا دو پیچ محکم شده است و به دقت پنل را جدا سازید.


2. مدارات حساس رم اچ پی قیمت خود را با برقراری ارتباط مناسب با سطح زمین از گزند الکتریسیته ساکنی که در بدن شما وجود دارد در امان نگاه دارید. اگر یک سیم واسط برای انتقال الکتریسته در اختیار نداریدرم اچ پی قیمت ، حداقل یک شیر فلزی، لوله و یا حتی Case کامپیوتر خود را قبل از دست زدن هر یک از اجرای درونی آن لمس کنید تا الکتریسیته ساکن موجود در بدن شما تخلیه شود.

3. مستندات و دفترچه راهنمای PC  رم اچ پی قیمت خود را کنترل کنید تا سوکتهای مناسبی که باید رم اچ پی قیمت روی آنها نصب شود را شناسایی کنید. همه موانع از قبیل کابلهای برق و یا پنلهای پلاستیکی که برای انتقال هوا در سطح مادربرد به کار می روند را باز کنید.

 رم اچ پی قیمت



4. اگر از قبل RAM دیگری در سیستم شما نصب است و میخواهید آن را تعویض کنید، به آرامی گیره های دوطرف سوکت  رم اچ پی قیمت را فشار دهید. در این صورت رم اچ پی قیمتبه آرامی بیرون پریده و جداسازی آن راحت می شود.


5. رم اچ پی قیمت جدید را از بسته آن خارج کرده و آن را بر روی بسته اش قرار دهید. همواره یک رم اچ پی قیمت را با فشردن لبه های آن در دست نگه دارید و هرگز تراشه ها یا مدارات موجود در سطح آن را لمس نکنید.

 

6. برای نصب یک ماژول رم اچ پی قیمت ، ابتدا چفتهای موجود در دو انتهای سوکت رم اچ پی قیمت را با فشردن آرام آنها به طرف پایین باز کنید. شکافهای موجود در پایین حافظه را با برآمدگی های موجود در سوکت حافظه در مقابل هم قرار دهید تا در هم چفت شوند (Match شوند). رم اچ پی قیمت برای این منظور پس از قرار دادن لبه ها مقابل هم، لبه بالایی ماژول RAM را لمس کرده و به آرامی آن را به داخل سوکت فشار دهید که در این صورت چفتهای واقع در هر دو طرف سوکت بایستی بالا آمده و قفل شوند. در این مرحله برای اطمینان از چفت شدن کامل حافظه در سوکت، به آرامی چفتهای دو طرف سوکت را مجددا فشرده و حافظه را در سوکت قفل کنید.رم اچ پی قیمت

 

رم اچ پی قیمت

 


7. کامپیوتر خود را مجددا اسمبل (سرهم) کرده، آنرا روشن کنید و زمانی که سیستم در حال Boot شدن است به دقت صفحه نمایش را تحت نظر بگیرید تا مطمئن شوید سیستم RAرم اچ پی قیمرم اچ پی قیمت M جدید را شناخته است. اما اگر سیستم رم اچ پی قیمترا نشناخت کامپیوتر خود را Restart کرده و وارد برنامه Bios Setup شوید و کنترل کنید که آیا کامپیوتر حافظه جدید را شناخته است یا نه. (معمولا با فشردن کلیدی که بر روی صفحه نمایش تعیین شده است میتوانید وارد تنظیمات بایوس شوید که اغلب F1 یا Del است). اگر حافظه جدید شناخته نشده است، از برنامه ستاپ خارج شده، کامپیوتر خود را خاموش کنید آنرا از برق خارج ساخته، درب Case را مجددا باز کرده و کنترل کنید که ماژول رم اچ پی قیمت به درستی در جای خود قرار گرفته است.رم اچ پی قیمت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ