خرید سرور اچ پی

فروش سرور اچ پی

قیمت سرور اچ پی

نمایندگی سرور hp

جنس Renew و Refurbished :: خرید سرور hp
کانال کانال تلگرام کلیک کنید تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

خرید سرور hp

قیمت سرور اچ پی | فروش سرور اچ پی | خرید سرور اچ پی

خرید سرور hp

قیمت سرور اچ پی | فروش سرور اچ پی | خرید سرور اچ پی

خرید سرور hp


تامین سرور های اچ پی را با ما باشید قیمت سرور اچ پی و فروش سرور اچ پی و خرید سرور اچ پی
فروش سرور
قیمت سرور
خرید سرور
نمانیدگی سرور
سرور اچ پی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
  • ۰
  • ۰

جنس Renew  و Refurbished
آیا جنس ریفر بخریم یا نه؟ سوال بسیار مهم و بزرگی که همیشه با آن مواجهه هستیم و معمولا به هنگام خرید تاکید می شود که کالای تحویلی ریفر یا رینیو نباشد. ولی سوال اینجاست که چرا همیشه از این نوع کالا بر حذر داشته می شویم؟
در جواب باید گفت که فرهنگ غلطی بر این موضوع حاکم است و بهتر این است که شفاف سازی شود. در لغت مفهوم رینیو و ریفر به معنای بازسازی شده و دوباره راه اندازی شده می باشد اما در مفهوم فروش دو گونه کالای ریفر وجود دارد :
1.  کالای ریفر شده توسط فروشنده
2.  کالای ریفر شده توسط کارخانه
کالای ریفر شده توسط فروشنده، کالایی می باشد که یوزد بوده و از روی دستگاهی باز شده و فروشنده قبل از فروش آنرا تر و تمیز کرده است. مانند بسیاری از کالاهایی که در بازار ایران هم فروخته می شود (رم باز، هارد باز و ....)
کالای ریفر شده توسط کارخانه (که معادل همان کالای رینیو می باشد) کالایی است که بنا به هر دلیلی در انتهای مسیر خط تولید کارخانه و یا در ابتدای استفاده مشتری دچار نقص شده و به کارخانه مرجوع شده است، بطور مثال کالا در انتهای خط تولید نتوانسته است کنترل کیفیت لازم را پاس کند و یا کالا به محل مشتری فرستاده شده و بعد از مدتی fail شده و به کارخانه برگردانده می شود. در این مرحله کارخانه کالا را دوباره به خط تولید بر می گرداند و پس از نوسازی و رفع عیب کالا مجددا بصورت نو اماده عرضه به بازار می باشد. اما اگر اچ پی بخواهد این کالا را مجددا به اسم نو بفروشد باید مجددا مالیات بر تولید به دولت کشوری که کارخانه در آن واقع است بپردازد لذا با قرار دادن اسم ریفر (رینیو) روی آن و عرضه به قیمت پایین تر از این مالیات معاف می شود. لازم به ذکر است که کالای ریفر (رینیو) توسط کارخانه از کیفیتی کاملا مشابه با کالای نو برخوردار است و حتی همان گارانتی 3 ساله محصولات اینترپرایز را دارا می باشد. اما چرا همه در بازار ایران فکر می کنند کالای ریفر کارخانه هم قابل قبول نیست و از گرفتن آن نهی می شوید؟ این قضیه به این علت است که کالای ریفر با قیمتی گاها تا 20% ارزارنتر از کالای نو در بازار های بین المللی فروخته می شود اما در کشو ما بعضی از فروشندگان اقدام به برداشتن لیبل های ریفر از روی آن کرده و کالا را بجای کالای نو می فروشند تا سود بیشتری داشته باشند. بنابراین کالای ریفر کارخانه (رینیو) در صورتیکه به قیمت فروخته شود از کیفیت بلایی دقیقا مشابه کالای اصلی برخوردار است و مشکلی ندارد.
سپاس از آقای مهندس خسرو آقایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ