خرید سرور اچ پی

فروش سرور اچ پی

قیمت سرور اچ پی

نمایندگی سرور hp

سرور hp و انواع سرورهایhp شبکه :: خرید سرور hp
کانال کانال تلگرام کلیک کنید تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

خرید سرور hp

قیمت سرور اچ پی | فروش سرور اچ پی | خرید سرور اچ پی

خرید سرور hp

قیمت سرور اچ پی | فروش سرور اچ پی | خرید سرور اچ پی

خرید سرور hp


تامین سرور های اچ پی را با ما باشید قیمت سرور اچ پی و فروش سرور اچ پی و خرید سرور اچ پی
فروش سرور
قیمت سرور
خرید سرور
نمانیدگی سرور
سرور اچ پی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
  • ۰
  • ۰

سرور hp و انواع سرورهایhp شبکه

سرورها hp از طریق شبکه خدمات خود را ارایه می دهند، چه به کاربران خصوصی درون سازمان های بزرگ و چه کابران عمومی از طریق اینترنت. برای مثال وقتی شما عبارتی را در موتور جستجوگر وارد می کنید، این عبارت از طریق اینترنت به سرورهایی که تمام صفحات مربوطه را ذخیره کرده اند فرستاده می شود و سپس نتایج از سرورhp به کامپیوتر شما ارسال می گردد.

واژه سرورhp کاربرد بسیار وسیعی در فناوری اطلاعات دارد و با وجودی که انواع مختلفی از محصولات تحت عنوان سرور نام گذاری می شوند (سخت افزارها، نرم افزارها و سیستم های عامل)، در تئوری به هر برنامه ای که منابع خود را با یک یا چند برنامه دیگر به اشتراک می گذارد، سرور می گویند. برای نشان دادن این موضوع، مثال آشنای اشتراک گذاری فایل را در نظر بگیرید. در حالی که وجود فایل در یک سیستم آن را تبدیل به سرور نمی سازد، اما مکانیزمی که این فایل ها را توسط سیستم عامل بین کلاینت ها به اشتراک می گذارد سرور نامیده می شود.

در زمینه سخت افزار، سرورhp معمولا به کامپوترهایی اطلاق می شود که برای میزبانی برنامه های نرم افزاری در محیط شبکه طراحی شده اند. با وجودی که هر کامپیوتر شخصی می تواند به عنوان سرور hpعمل کند، اما یک سرور اختصاصی (Dedicated Server) قابلیت هایی دارد که آن را برای محیط های بزرگ مناسب تر می سازد. از جمله این قابلیت ها می توان به پردازنده قوی تر، رم ارتقا یافته، منبع تغذیه قوی تر و اتصالات شبکه بیشتر اشاره کرد.

  • ۹۶/۰۱/۱۵
  • سیامک انصاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ