خرید سرور hp

قیمت سرور اچ پی | فروش سرور اچ پی | خرید سرور اچ پی

خرید سرور hp

قیمت سرور اچ پی | فروش سرور اچ پی | خرید سرور اچ پی

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6132

دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۴۱ ق.ظ

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6132

پردازنده Intel Xeon Gold 6132 یک پردازنده سرور 64 بیتی چند سوکتی با عملکرد بالا است که توسط اینتل در اواسط سال 2017 معرفی شد. سی پی یو سرور اینتل زئون گلد 6132 بر مبنای معماری SkyLake و بر روی فرآیند 14 نانومتر ساخته شده است و دارای 2 واحد AVX-512 FMA و همچنین سه لینک Ultra Path Interconnect است.

این سی پی یو سرور در فرکانس 2.6 گیگاهرتز با TDP 140 وات و فرکانس بوست توربو تا 3.7 گیگاهرتز کار می‌کند، تا 768 گیگابایت حافظه شش کاناله DDR4-2666 ECC را پشتیبانی می‌کند. پردازنده سرور چهارده هسته ای Intel Xeon Gold 6132 عملکرد و سرعت سیستم شما را افزایش می‌دهد.

سی پی یو را مهم‌ترین بخش یک سرور تعریف می‌کنند و با این حال که اهمیت حیاتی دارد، CPU فقط می‌تواند در کنار سایر سخت افزارها کار کند. CPU عملیات اساسی محاسباتی، منطقی، کنترلی و ورودی و خروجی (I/O) مشخص شده توسط دستورالعمل های برنامه را انجام می‌دهد.

 

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6132

 

سی پی یو سرورها با قرار دادن میلیاردها ترانزیستور میکروسکوپی روی یک تراشه ساخته می‌شوند. این ترانزیستورها به پردازنده اجازه می‌دهند محاسبات مورد نیاز خود را برای اجرای برنامه هایی که در حافظه سیستم شما ذخیره می شوند انجام دهد. یکی از رایج‌ترین پیشرفت‌های فناوری در CPU، کوچک‌تر کردن ترانزیستورها است. این منجر به بهبود سرعت سی پی یو سرور HP در طول دهه ها شده است که اغلب به عنوان قانون مور از آن یاد می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۳
علی راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی