خرید سرور اچ پی

فروش سرور اچ پی

قیمت سرور اچ پی

نمایندگی سرور hp

کاهش انتشار گازهای گلخانه ای :: خرید سرور hp
کانال کانال تلگرام کلیک کنید تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

خرید سرور hp

قیمت سرور اچ پی | فروش سرور اچ پی | خرید سرور اچ پی

خرید سرور hp

قیمت سرور اچ پی | فروش سرور اچ پی | خرید سرور اچ پی

خرید سرور hp


تامین سرور های اچ پی را با ما باشید قیمت سرور اچ پی و فروش سرور اچ پی و خرید سرور اچ پی
فروش سرور
قیمت سرور
خرید سرور
نمانیدگی سرور
سرور اچ پی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
  • ۰
  • ۰

افزایش مسئولیت شرکت در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای
 https://www.drhp.ir/82-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D9%81%DB%8C%D8%B2%DB%8C%DA%A9%DB%8C

تغییر اقلیم یکی از مشکلات جدی و چالشی بزرگ برای همه بشریت است، زیرا انتشار گازهای گلخانه ای در سال های اخیر تمایلی به کاهش نداشته است.
دکتر Nguyen Ngoc Kim Anh، معاون دائمی شورای علمی - مرکز صدور گواهینامه کیفیت و توسعه کسب و کار در این کنفرانس سخنرانی کرد. (عکس: کوانگ دوی)

خرید سرور فیزیکی

طراحی اتاق سرور

راهکار خرید سرور

کانفیگ سرور فیزیکی


در بعد از ظهر 30 ژانویه، مرکز صدور گواهینامه کیفیت و توسعه تجارت (تحت اتحادیه انجمن های علم و فناوری ویتنام - اتحادیه انجمن های ویتنام) یک کارگاه آموزشی در مورد تهیه گزارش های موجودی انتشار گاز ترتیب داد. گلخانه برای بیش از 1 کسب و کار شمالی.

این کارگاه با هدف حمایت از کسب و کارها برای دستیابی به اهداف خود در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، تحول سبز، با هدف تولید پایدار و همچنین ارتقای نقش و مسئولیت آنها در مشارکت در کاهش انتشار برگزار شد. گازهای گلخانه ای بر اساس نقشه راه در عین حال، مقررات و مستندات قانونی مربوط به مقررات موجودی انتشار گازهای گلخانه ای را تبلیغ و هدایت کند.

مکانیسم های حمایت از اجرای تعهدات کاهش انتشار از طریق پلت فرم تبادل اعتبار کربن، مکانیسم جبران اعتبار کربن به صورت آزمایشی از سال 2025 اعمال خواهد شد. از آنجا، برای حمایت از کسب و کارها در دستیابی به اهداف کاهش انتشار، تحول سبز، به سمت تولید پایدار .

از طریق این کارگاه، کسب‌وکارها در مورد اهمیت اجرای فعالیت‌های واکنش به تغییرات آب و هوایی، راهنمایی کسب‌وکارها در مورد روش‌ها و نحوه تهیه گزارش‌های موجودی گازهای گلخانه‌ای، هدف روش موجودی حمایت از مشاغل و تسهیلات تولیدی برای ساده‌سازی اجرا و کوتاه‌تر کردن زمان محاسبه گلخانه است. انتشار گاز در تاسیسات برای اطمینان از رعایت مفاد قانون حفاظت از محیط زیست. مدرسه 2020.

به ویژه مشاغل تحت تصمیم شماره 01/2022/QD-TTg نخست وزیر مبنی بر انتشار فهرستی از میادین و مؤسسات منتشر کننده گازهای گلخانه ای باید فهرستی از گازهای گلخانه ای را انجام دهند. کاهش انتشار گازهای گلخانه ای یک روند برگشت ناپذیر است، به خصوص اگر کسب و کارهای ویتنامی بخواهند در بازار جهانی رقابت کنند.

سخنرانی افتتاحیه، دکتر نگوین نگوک کیم آنه، نایب رئیس شورای علمی - مرکز صدور گواهینامه کیفیت و توسعه تجارت، گفت که تغییر اقلیم یکی از مشکلات جدی و چالش بزرگ برای کل جهان است.

بشر. دلیل اصلی ذکر شده این است که انتشار گازهای گلخانه ای در سال های اخیر تمایلی به کاهش نداشته است. اگر این وضعیت همچنان رو به افزایش باشد، تغییرات آب و هوایی جهانی را بدتر کرده و اثرات منفی بر طبیعت و انسان خواهد داشت.

فیزیک سرور چیست

روش تهیه سرور فیزیکی

مانیتورینگ سرور اچ پی

خرید سرور محاسباتی

در کنفرانس COP26، ویتنام یکی از کشورهایی بود که هدف انتشار خالص صفر تا 0 را اعلام کرد. در مقایسه با گزارش مشارکت ملی تعیین شده در سال 2050 (NDC 2020)، ویتنام به روز شده NDC 2020 (NDC 2022) سهم کاهش انتشار بدون قید و شرط خود را افزایش داده است.

تا سال 2022 از 2030 درصد به 9 درصد و سهم مشروط آن از 15.8 درصد به 27 درصد (در مقایسه با سناریوی توسعه کسب و کار معمول). معمولا BAU).

افزایش مسئولیت شرکت در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای
مروری بر کنفرانس. (عکس: کوانگ دوی)
همراه با قانون حفاظت از محیط زیست 2020، دولت احکام و تصمیماتی مانند فرمان شماره 06/2022/ND-CP برای تنظیم کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و حفاظت از لایه اوزون صادر کرده است. تصمیم شماره 01/2022/QD-TTg مبنی بر انتشار فهرست میادین و مؤسسات منتشر کننده گازهای گلخانه ای که باید موجودی گازهای گلخانه ای را انجام دهند. بخشنامه شماره 01/2022/TT-BTNMT درباره جزئیات اجرای قانون حفاظت از محیط زیست در واکنش به تغییرات آب و هوایی...

دکتر نگوین نگوک کیم آنه گفت که به منظور اجرای مقررات مربوط به واکنش به تغییرات آب و هوایی در قانون حفاظت از محیط زیست 2020 و اهداف متعهد کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، طبق مقررات، مشاغل باید داده ها و اطلاعات عملیاتی را برای گلخانه ارائه کنند. موجودی گاز قبل از 31، 3 مارس، و تا سال 2023، واحدهای مردمی باید گازهای گلخانه ای را موجودی کنند. فهرست بندی گازهای گلخانه ای دوره ای را هر دو سال یکبار سازماندهی و انجام دهید و از 31 مارس 2024 به کمیته مردمی استان ارسال کنید.

"این فعالیت با هدف انجام وظایف موجودی انتشار گازهای گلخانه ای برای مشاغل، سازگاری با تغییرات آب و هوا، راه حل هایی برای استفاده موثر انرژی برای مشاغل و حفاظت از محیط زیست تایید شده توسط فدراسیون انجمن های ویتنام است.

علوم و فناوری ویتنام و وزارت علوم و فناوری تایید کردند. کاهش انتشار گازهای گلخانه ای یک روند برگشت ناپذیر است، به خصوص اگر کسب و کارهای ویتنامی بخواهند در بازار جهانی رقابت کنند."

چیپ رم در تایوان

tam چیست 

مشکل سرور فیزیکی

پیاده سازی 

مقررات مربوط به واکنش به تغییرات آب و هوایی در قانون حفاظت از محیط زیست 2020 و اهداف متعهد در جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، دولت احکام و تصمیماتی مانند فرمان شماره 06/2022 / مقررات ND-CP در مورد کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و حفاظت از آن صادر کرده است.

لایه اوزون؛ تصمیم شماره 01/2022/QD-TTg مبنی بر انتشار فهرست میادین و مؤسسات منتشر کننده گازهای گلخانه ای که باید موجودی گازهای گلخانه ای را انجام دهند. بخشنامه شماره 01/2022/TT-BTNMT جزئیات اجرای قانون حفاظت از محیط زیست در واکنش به تغییرات آب و هوایی را شرح می دهد.

خرید سرور فیزیکی

بر اساس مقررات، کسب و کارها باید داده ها و اطلاعات عملیاتی موجودی گازهای گلخانه ای را قبل از 31، 3 مارس ارائه کنند و تا سال 2023، واحدهای مردمی باید گازهای گلخانه ای را موجودی کنند.

سازماندهی اجرای فهرست دوره ای گازهای گلخانه ای هر دو سال یکبار و ارسال آن به کمیته مردمی استانی قبل از 31 مارس 2024 منابع و محیط برای ترکیب و گزارش به نخست وزیر برای بررسی و تصمیم گیری در مورد تنظیم و به روز رسانی لیست.

  • ۰۲/۱۱/۱۰
  • علی راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ