خرید سرور اچ پی

فروش سرور اچ پی

قیمت سرور اچ پی

نمایندگی سرور hp

6 تا از خطرناک ترین پرندگان جهان :: خرید سرور hp
کانال کانال تلگرام کلیک کنید تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

خرید سرور hp

قیمت سرور اچ پی | فروش سرور اچ پی | خرید سرور اچ پی

خرید سرور hp

قیمت سرور اچ پی | فروش سرور اچ پی | خرید سرور اچ پی

خرید سرور hp


تامین سرور های اچ پی را با ما باشید قیمت سرور اچ پی و فروش سرور اچ پی و خرید سرور اچ پی
فروش سرور
قیمت سرور
خرید سرور
نمانیدگی سرور
سرور اچ پی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
  • ۰
  • ۰

6 تا از خطرناک ترین پرندگان جهان


در سال 1963 آلفرد هیچکاک پرندگان را منتشر کرد که یکی از نمادین ترین فیلم های هیجانی او بود. این فیلم در نظر داشت که چه اتفاقی می‌افتد اگر دسته‌هایی از پرندگان، حیواناتی که در پس‌زمینه بسیاری از زندگی روزمره ما باقی می‌مانند، ناگهان قیام کنند و به یک شهر ساحلی کوچک در کالیفرنیا حمله کنند. این فیلم از یک واقعه واقعی الهام گرفته شده است، یعنی حمله آب های شیرین دوده به کاپیتولا، کالیفرنیا، در سال 1961. به مسمومیت دیاتومه های آنچویی که توسط پرندگان خورده شده بود، مرتبط بود. آب های برشی به پشت بام ها برخورد کردند و لاشه های آنها در خیابان ها و در سراسر شهر پیدا شد.

فیلم‌هایی مانند The Birds (1963) یا The Happening (2008) که امکان تبدیل شدن ناگهانی طبیعت به انتقام‌جویانه را در سینماها مورد بررسی قرار می‌دهند، اما چشم‌انداز صدمات و حتی مرگ‌های ناشی از پرندگان مهاجم داستانی نیست. قلمرو گرایی و دفاع از جوانان در برابر شکارچیان امری جدی است و حتی کوچکترین پرندگان نیز به تهدیدات حمله خواهند کرد. لیست زیر برخی از خطرناک ترین پرندگان جهان را نشان می دهد.

  1. کاسواری (کازواریوس)
  2. کاسواری (جنس Casuarius)
  3. کاسواری جنوبی
  4. کاسواری جنوبی (Casuarius casuarius).

 کاسوواری ها تنها اعضای خانواده Casuariidae هستند و متعلق به راسته Casuariiformes هستند که شامل emu نیز می شود. سه گونه (که توسط برخی کارشناسان شش گونه حساب می شود)، هر کدام با چندین نژاد، در زیستگاه هایی زندگی می کنند که بخش هایی از استرالیا و گینه نو را در بر می گیرد. کاسواری به کشتن انسان ها با ضربات بریده پاهایش معروف است، زیرا درونی ترین انگشت سه انگشت آن میخ خنجر مانندی دراز دارد. مشاهده شده است که پرنده به سرعت در مسیرهای باریک در بوته حرکت می کند و با سرعت 50 کیلومتر (31 مایل) در ساعت می دود.

کاسوواری ها کنجکاو هستند و هر از گاهی حمله می کنند، اما حمله به انسان ها نسبتاً نادر است. آن حملاتی که اتفاق می‌افتند به طور عمده شامل درخواست غذا از مردم است. یکی از جدیدترین حوادث در سال 2012 رخ داد، زمانی که یک گردشگر در کوئینزلند استرالیا توسط یک کاسواری از روی طاقچه و داخل آب پرت شد اما در غیر این صورت آسیبی ندید. یکی از معروف‌ترین حملات (و تنها موردی که منجر به مرگ تایید شده‌ای شد) در سال 1926 رخ داد: یکی از اعضای گروهی از پسران نوجوان که در حال شکار کاسواری بودند، پس از پریدن یک کاسواری به سمت او در حالی که روی زمین بود کشته شد. پرنده رگ گردن پسر را با ناخن بلند پایش برید.


شترمرغ (Struthio camelus)
شترمرغ نر، (Struthio camelus). (پرنده، پرنده بدون پرواز، حیوان آفریقایی، پرنده آفریقایی، موش صحرایی)
 


شترمرغ ها پرندگان بدون پرواز هستند که فقط در مناطق باز در آفریقا یافت می شوند. بزرگترین پرندگان زنده، نرهای بالغ ممکن است 2.75 متر (حدود 9 فوت) قد داشته باشند - تقریباً نیمی از این قد در گردن است - و بیش از 150 کیلوگرم (330 پوند) وزن دارند. شترمرغ ها بسته به فصل به صورت جداگانه، جفت، گله های کوچک و یا به صورت توده های بزرگ دیده می شوند. شترمرغ برای فرار از دشمنان خود، عمدتاً انسان ها و گوشتخواران بزرگتر، به پاهای قوی خود تکیه می کند - دو انگشت منحصر به فرد، که انگشت اصلی آن تقریباً به صورت سم است. یک شترمرغ ترسیده می تواند به سرعت 72.5 کیلومتر (45 مایل) در ساعت دست یابد. اگر در گوشه قرار گیرد، می تواند ضربات خطرناکی را وارد کند که قادر به کشتن شیرها و سایر شکارچیان بزرگ است. مرگ و میر ناشی از ضربه زدن و ضربه زدن نادر است و بیشتر حملات ناشی از تحریک پرندگان توسط انسان است.

یکی از جالب‌ترین داستان‌های حمله شترمرغ مربوط به جانی کش، موسیقی‌دان آمریکایی بود که یک پارک حیوانات عجیب و غریب با شترمرغ‌ها در ملک خود نگهداری می‌کرد. کش در سال 1981 در طول پیاده روی خود در جنگل چندین بار با یک شترمرغ نر تهاجمی روبرو شد. در یک مورد، کش یک چوب 6 فوتی را تکان داد و آن را به سمت پرنده تاب داد، او از ضربه زدن طفره رفت و با پایش به کش ضربه زد. کش خاطرنشان کرد که ضربه به شکم او اصابت کرد و اگر سگک کمربند قوی نبود، گفت که پنجه شترمرغ شکم او را باز می کرد و او را می کشت.

Emu (Dromaius [یا Dromiceius] novaehollandiae)
Emu (Dromaius novaehollandiae) با جوجه ها در خارج از خانه، استرالیا. مادر پرنده بدون پرواز با بچه
ایمو با جوجه ها
یک emu (Dromaius novaehollandiae) در نزدیکی جوجه‌های خود در مناطق دورافتاده استرالیا شناور است.
Shmenny50—iStock/Thinkstock
Emu معمولی، تنها بازمانده از چندین شکل که توسط مهاجران نابود شده است، مانند خویشاوند خود، کاسواری، تنومند و پا دراز است. Emus می تواند با سرعت نزدیک به 50 کیلومتر (30 مایل) در ساعت دور شود. اگر به گوشه برخورد کنند، با پاهای بزرگ سه انگشتی خود لگد می زنند. پنجه های انگشت شترمرغ مانند کسوواری ها و شترمرغ ها می توانند حیوانات را تحت شرایط مناسب بیرون بیاورند. با این حال، تلفات انسانی بسیار نادر است. گزارش‌های مربوط به حملات emu که منجر به جراحات مختلف در استرالیا و در پارک‌های حیوانات وحشی، مزارع emu و باغ‌وحش‌ها در سراسر جهان می‌شود، غیرمعمول نیست و تنها در سال 2009 بیش از 100 مورد رخ داده است.

  • Lammergeier (Gypaetus barbatus)
  • Lammergeier (Gypa
  • اتوس بارباتوس)
  • لاممرایر
  • Lammergeier (Gypaetus barbatus).

پل جانسگارد-ریشه منابع/دانشنامه بریتانیکا، شرکت.
Lammergeiers که به آنها کرکس ریشو نیز می گویند، کرکس های عقاب مانند بزرگ دنیای قدیم (خانواده Accipitridae) هستند. طول این پرندگان اغلب به بیش از 1 متر (40 اینچ) می رسد و بال های آنها نزدیک به 3 متر (10 فوت) است. آنها در مناطق کوهستانی از آسیای مرکزی و شرق آفریقا تا اسپانیا زندگی می کنند و با لاشه، به ویژه استخوان، غذا می خورند، که آنها را از ارتفاع 80 متری (260 فوت) روی صخره های مسطح پایین می اندازند. این شکاف استخوان های قربانی را باز می کند و به پرندگان اجازه دسترسی به مغز را می دهد.

حملات به انسان ها نادر و یا حتی حکایتی است. با این حال، گفته می‌شود که آیسخولوس نمایشنامه‌نویس آتنی در گلا (در ساحل جنوبی سیسیل) زمانی که یک لاک‌پشت به اشتباه آن را با سنگ اشتباه گرفت، لاک‌پشتی را روی سر طاسش انداخت. اگرچه آیسخلوس در گلا درگذشت، کارشناسان معتقدند که داستانی که علت عجیب مرگ او را توصیف می‌کند توسط یک نویسنده کمیک بعدی ساخته شده است.

  • جغد شاخدار بزرگ (Bubo virginianus)
  • جغد شاخدار بزرگ (Bubo virginianus) در برابر آسمان آبی.
  • جغد شاخدار بزرگ
  • جغد شاخدار بزرگ (Bubo virginianus).

 


جغدها از همه نوع شناخته شده اند که هنگام دفاع از بچه ها، جفت هایشان یا قلمروشان به مردم حمله می کنند. اهداف مکرر شامل دویدن و کوهنوردان ناآگاه است. اغلب قربانیان بدون جراحت می گریزند و مرگ و میر ناشی از حملات جغد بسیار نادر است. جغدهای شاخدار بزرگ (Bubo virginianus) و جغدهای میله‌دار (Strix varia)، به‌ویژه از حملات پرمخاطب مورد توجه قرار گرفته‌اند.

 

در سال 2012 تعدادی از مردم در پارکی در منطقه سیاتل گزارش دادند که توسط یک جغد شاخدار بزرگ که از درختان به پایین پریده بود مورد حمله قرار گرفتند. حمله ای مشابه در سالم، اورگان، در سال 2015 رخ داد که یک جغد شاخدار بزرگ بارها به پوست سر یک دونده برخورد کرد که دوید و بعداً فرار کرد. جغدهای شاخدار بزرگ شکارچیان قدرتمندی هستند که طول آنها اغلب به بیش از 2 فوت (60 سانتی متر) می رسد و طول بال آنها اغلب به 200 سانتی متر (80 اینچ) می رسد. این جغدها که در سراسر قاره آمریکا یافت می شوند، معمولاً جوندگان و پرندگان کوچک را می خورند، اما شناخته شده اند که طعمه های بزرگتری را حمل می کنند. نیروی چنگال چنگال‌های آن‌ها می‌تواند تا 500 psi قوی باشد (که شبیه گاز گرفتن یک سگ نگهبان بزرگ است و بنابراین به اندازه‌ای بزرگ است که برای همیشه از بین برود، کور شود یا بکشد). جغدهای شاخدار بزرگ، مانند بسیاری از گونه های جغد، در نبرد با حیوانات بزرگتر روی صورت و سر تمرکز می کنند.

  • ۰۲/۱۱/۲۵
  • علی راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ابزار تلگرام

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ